Δευτέρα, Ιουλίου 11, 2005

Πέρα από μια αγκαλιά

Αυτό το κείμενο αφορά το "λιοντάρι", έναν άνθρωπο που εκτίμησα όσο κανέναν τον τελευταίο χρόνο, έναν άντρα που μου έδωσε όλη του την αγάπη και μετά την πήρε πίσω με μια μου άρνηση.
Είναι μυστήριο η αγάπη. Μπορεί να έχεις ωκεανούς από αυτήν και να φοβάσαι να δώσεις έστω και μερικές σταγόνες. Αυτός είναι ένας φόβος που δεν θα ξεπεράσω ποτέ. Θέλω να του δείξω ότι είναι πολύ σημαντική η παρουσία του στη ζωή μου, αλλά φοβάμαι ότι θα τον κάνω να πληγωθεί ακόμη περισσότερο. Πώς να πεις σε έναν άνθρωπο ότι ονειρεύεσαι τη ζεστή του αγκαλιά, αλλά τίποτε άλλο πέρα από αυτό; Πώς να του εξηγήσεις τι σημαίνει να τον αγαπάς τόσο, αλλά να μη μπορείς να τον δεις ερωτικά πέρα από εκείνο το σημείο - πέρα από ένα φιλί της στιγμής ή μια παρορμητική αγκαλιά;
Εσένα σε πλήγωσα μια φορά. Εγώ θα πονάω κάθε μέρα που περνάει, γιατί κρύβω μέσα μου όλες αυτές τις σκέψεις που δεν τολμώ να σου πω. Είσαι το λιμάνι μου, αλλά εγώ πάντα θα ανοίγομαι στο πέλαγος. Κι ας είσαι εσύ ο ναυτικός...